8 gru 2010

Anyone Else But You  
Tłumaczenie z filmu - kliknij na tytuł  ^^

- Kumple od zawsze, para od święta, szkrab na głowie to żadna mordęga, nieważne czego szukają inni ja mam Ciebie.

- No górze róże na dole fikołki tylko przy sobie wyglądamy jak aniołki, nieważne czego szukają inni ja mam Ciebie.

- Ty masz napady, ja chodzę w szale, mnie mają kochać, Tobie urządzać bale, nieważne czego szukają inni ja mam Ciebie.

- Jesteś zawsze w 100% sobą, a ja nie mogę się nasycić Tobą, nieważne czego szukają inni ja mam Ciebie.

- Całuje Twoja skroń, nad nami nieba toń w moich oczach gwiazdy, Ty kołyszesz się w rytm jazdy, nieważne czego szukają ja Ciebie.

- Kamyki mi wybacza, drzewa mi darują, dlaczego nie przebaczysz mi też ty, nieważne czego szukają inni, bo ja mam Ciebie.

- Nieważne czego szukają inni ja mam Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz